• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fairlo kontra Credway

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Hej!

Försöker som alla andra hitta vägar fram till ett bättre UC-betyg. Idag har jag 3 lån och 2 krediter varav en är 30k på Credway där 25k är utnyttjat.

Som jag har förstått rapporterar inte Fairlo till UC varpå jag tänker att det kunde vara en idé att byta ut Credway till dessa. Nån som har några tankar om detta/erfarenheter av Fairlo generellt? Känns ju spontant som att det borde vara bättre för mitt betyg förutsatt att jag blir godkänd då såklart.

Tack på förhand!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 807
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Kör på det. Enkelt att få lån hos fairlo, låg ränta och med chans till höjning.
Ingen UC vid ansökt lån och rapporterar heller inte till UC.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Gillar Fairlo. Enkla att ha att göra med och suverän kundtjänst. Räkna dock med att du kommer behöva amortera några månader innan det blir tal om höjning.
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Gillar Fairlo. Enkla att ha att göra med och suverän kundtjänst. Räkna dock med att du kommer behöva amortera några månader innan det blir tal om höjning.

Hur generösa är dom vid en första ansökning, är det svårt att få tex 30k direkt? Tänker ju att summan bör täcka den jag har hos Credway nu för att inte dra på mig ytterligare en månadskostnad. Å andra sidan skadar det väl inte att göra en ansökan och se vad man blir erbjuden heller.
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 807
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hur generösa är dom vid en första ansökning, är det svårt att få tex 30k direkt? Tänker ju att summan bör täcka den jag har hos Credway nu för att inte dra på mig ytterligare en månadskostnad. Å andra sidan skadar det väl inte att göra en ansökan och se vad man blir erbjuden heller.
Helt olika,testa!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp